25 Ağustos 2013 Pazar

Pellegrini Seri Peşinde

Maç Kodu : 415
İngiltere Premier Ligi : Cardiff vs Manchester City



         Manchester City teknik direktörü Manuel Pellegrini bu maçla ilgili yaptığı açıklamada " Rakibimiz evinde çok farklı bir takım oluyor. Seyirci baskısı ve futbolcuların iştahlı olacağını düşünüyorum. Bizim kazanmamız gerekiyor. Defansımızda eksiklerimiz var ama onların yerine oynayacak oyuncularıma da güveniyorum. Takımın sezon başında puan kaybetmesini istemiyorum. Fikstür yoğunlaştıkça çok zorlu maçlara çıkacağız." dedi. Futbolcular ise Cardiff deplasmanında İskoç seyircisi atmosferi oluştuğunu söyledi. City' de Kompany ve Richards yok. Nastasic ise tam olarak hazır değil ama oynayabilecek.

         Cardiff ' de ise önemli bir eksik yok. Takım zaten genel itibariyle lige uyum sağlaması zor bir takım. Oyuncuların bazıları hariç bence bu lige yakışmıyorlar. Zaten bu sezon amaçları ligde kalmak. Bu amaca ulaşmak için de evlerinde puan toplamak zorundalar. Teknik direktör de bunun farkında olacak ki geçen hafta yenilmelerine rağmen yaptığı açıklamada " Yenilmiş olabiliriz. Fakat evimizde bu tarz maçları kazanabilecek güçte olduğumuzu gösterdik." dedi. Evlerinde güzel bir atmosfer olduğu kesin ama bir alt ligde bile bunu çok da avantaja çeviremediler. Yetersiz kadroları ile City' e direnmeleri zor gibi.

         Bahis önerim, Pazar gününün en çok bahis yapılan maçı olması yine beni düşündürüyor ama Manchester' a bahis yapılır diye düşünüyorum. Ayrıca TG 2-3 seçeneğini orandan dolayı mantıklı buluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder