31 Ağustos 2013 Cumartesi

Antalya Sıcağında Gol Düellosu


Maç Kodu : 345

Türkiye Süper Lig : Antalyaspor vs Bursaspor



         Antalyaspor elinde bu kadar kaliteli golcüsü varken gol sorunu yaşıyor. Üstelik Samet Aybaba gibi hücumu seven bir teknik direktörleri varken. Bunun en önemli sebebini ileri uçtaki oyuncuları besleyecek orta saha ve kanat oyuncularının hem yetersizliği hem de formsuzluğu olarak düşünüyorum. İki maçta da gol pozisyonu bulmakta zorlandılar. Bunun yanında gol yememeleri de ilginç bir istatistik olarak göze çarpıyor. Hafta içi yapılan idmanlarda Baros' un eski gücüne dönmek için oldukça istekli olduğunu duydum ve gerçekten sevindim. Onun gollerini izlemeyi özlemiştik. Bu maçta şeytanın bacağını kıracaklarına inanıyorum.

         Bursaspor cephesinde ise üstün oynadıkları ve galibiyeti kaçırdıkları Galatasaray maçının etkisi hafta içindeki idmanlara da yansıdı. Teknik direktör Daum oyuncularla yaptığı toplantıda " Oynadığınız futboldan oldukça memnunum. Bu oyunu diğer maçlarda oynarsanız üst sıralardan inmeyiz. Kendinize olan güveninizi kaybetmeyin." dedi. Hocalarının bu sözleri oyuncuları havaya sokmuşa benziyor. Tuncay Şanlı gibi tecrübeli oyuncular bile futbola yeni başlamış gibi idman yaptılar. Bu maçta en az bir gol bulacaklarına eminim.

         Bahis önerim, zevkli ve çekişmeli geçeceğini düşündüğüm maçta 2,5 gol üstü seçeneğini banko görüyorum. Bol şans! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder