25 Ağustos 2013 Pazar

Mourinho " Old Trafford' a rakip olmak gurur."

Maç Kodu : 599

İngiltere Premier Lig : Manchester United vs Chelsea






         Pazartesi günü bizleri harika bir maç bekliyor. Öncelikle teknik adamlarla başlayalım Moyes' in Mourinho' ya karşı galibiyeti bulunmuyor. Everton' ın başında olduğu dönemde evinde bile 4 maçta, 2 beraberlik ve 2 mağlubiyet aldı.

         Ev sahibi ile başlayalım, Moyes takımı 4-4-2 sistemi ile oynatıyor. Forvette Welbeck-Van Persie ikilisi oldukça formda. Kanatlarda ise Giggs ve Valencia alan değişerek oynuyorlar. Defans en güvenilir bölgesi diyebilirim. United iki son iki maçta evinde Chelsea' yi yenemedi. Moyes yönetiminde United' da değişen bir şeyler olmadığı ortada. Aynı düzen ve aynı oyuncu seçimleri ile oynuyorlar. Yani yine bir uyum süreci filan yaşanmadı. Chelsea karşısında bu en büyük avantajları bu gibi gözüküyor. Orta saha üstünlüğüne önem veren Moyes, rakibi karşısında bunu yapmakta zorlanabilir. Bu yüzden Welbeck yerine orta sahayı takviye edecek bir oyuncuyla başlayabilir. Böyle olursa kolay kolay gol yemezler. Rooney' den verim alması zor ama oynatırsa faydası olacağını düşünüyorum.

         Chelsea cephesinde ise işler yolunda gidiyor. Mourinho yaptığı basın toplantısında " Bu statta çok maça çıktım. Yendim, yenildim ve berabere kaldım. Burada olmak gurur verici. Sonuç ne olursa olsun United maçlarından her zaman zevk almışımdır. Bu maçta da bu değişmeyecektir." dedi. Her zaman alışık olduğumuz akıl oyunları ve rakibi etkileme yöntemlerini kullanmayan Mourinho beni gerçekten şaşırttı. Takımına tam olarak güvenmediğinin ve kadro yetersizliği konusunda sıkıntı yaşadığının farkındayım. Ofansif oyuncularından memnun değil. Zaten Rooney transferi gündemde. Açıkçası Chelsea' nin kontrollü olmasını bekliyorum. İki takımda harika defans hattına sahip. United forvetleri ise oldukça formda. Zevkli bir maç olacağını düşünüyorum.

        Bahis önerim, ilk yarının  berabere biteceğini düşünüyorum. İY 0 diyorum. Ayrıca 2,5 üstü olacağına da eminim. Bol şans!




kargo_bedava 728 Image Banner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder