28 Ağustos 2013 Çarşamba

Celtic Peri Masalına Son Verebilecek Mi?

Maç Kodu :  485

Şampiyonlar Ligi : Celtic vs Shakhter Karagandy





        Celtic ilk maçta pozisyon bulmuş ama değerlendirememişti. Eğer bir gol atsalardı çok büyük avantaj sahibi olurlardı. Karagandy deplasmanı atmosfer veya iyi oynayan bir ev sahibinden daha öte zor bir yer. Bunu ilk maçı izlerken çok iyi anladım. Çok uzun süren uçak yolculuğu ile gidilen bu deplasmanda oyuncular hava değişimi, rakım farkı ve yolculuk yüzünden sersemlemiş oluyor. Bunun yanında Karagandy takımının da hakkını teslim edelim. Gerçekten kapasitelerinin üzerinde iyi futbol oynadılar. Ama bu sefer yolculuk, hava değişimi onlar için geçerli olacaktır.

         Celtic teknik direktörü Neil Lennon yaptığı basın toplantısında " Bizim yerimiz Şampiyonlar Ligi. Seyircimiz hiç merak etmesin. Daha önce başardık yine yaparız. Karagandy takımını tebrik ediyorum ve onları cesur oyunlarından dolayı kutluyorum ve UEFA Avrupa Ligi' nde başarılar diliyorum." diyerek oldukça iddialı konuştu. Bence Celtic kazanacak ama turu geçmeleri kolay olmayacaktır.

         Bahis önerim, Celtic kazanır diyorum. Handikaplı Celtic ve 2,5 üstü seçenekleri neredeyse banko diyorum.






bodrum_banner bodrum_300X600 Image Banner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder