31 Temmuz 2013 Çarşamba

RedBull Salzburg vs Fenerbahçe

Maç Kodu :
Şampiyonlar Ligi : Salzburg vs Fenerbahçe


          Salzburg  4-4-2 sistemi ile oynayan klasik bir Alman ekolüne yakın futbol oynuyorlar. Skor ne olursa olsun takım asla etkilenmiyor. Bu sayede geçen sezon Aralık ayından bu zamana kadar sadece bir yenilgi aldılar ve gollü maçlara imza attılar. Vasat bir teknik direktör olan Alman Roger Schmidt "PSV maçında Fenerbahçe'yi izledim. İki yarıda farklı taktikle oynadılar. Maç günü ne yapacaklarını bilmiyorum o yüzden kendi oyunumuzu oynamak zorundayız." dedi. Yani yine devamlı oyun içinde olan son saniye gelene kadar futbol oynayan bir ekip.
          Temsilcimiz ise özellikle 4-4-2 oynayan ve maçtan hiç kopmadan devamlı topu kovalayan rakipler karşısında çok zorlanmakta. Geçen sezon bunu bilen Aykut hoca deplasmanlarda takımı topun gerisinde tutup kısır maçlar izletti,  fakat Avrupa'da oldukça başarılı oldu. Ersun hoca her ne kadar agresif futbol oynatmak istese de henüz takımı bu kimliğe sokmak bence imkansız. Rakibin temposuna yetişmek yerine onun temposunu düşürmek isteyeceğine eminim. Çünkü olası bir kötü sonuç ve turu geçememe durumunda Fenerbahçe oldukça büyük sıkıntı yaşar. Şikeden alacağı cezanın seneye başlamasına sebep olabilir. Bu düşüncenin yaratacağı baskı takım üzerinde olumsuz etki yapabilir.
          Sonuç olarak, bu maçtan her türlü sonuç çıkabilir. Taraf bahislerinin riskini eşit buluyorum o yüzden seçim sizin. Fenerbahçe'nin Avrupa'da kazanmaya alışık bir kadrosu var. Temsilcimize de güveniyorum.  Ben ilk yarının eşitlikle sonuçlanacağını düşünüyorum. Ayrıca maç 2,5 üstü sonuçlanır. Bol şans!



Groupon 20110401_tr_fun_728x90 Image Banner Tablet 728x90 Image Banner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder